Sunt vremuri grele pentru visători.

marți, 12 octombrie 2010

Loc de spurcare generală

Această splendidă postare, este pentru a mă descărca și pentru a-mi elibera legiunea de draci, doar pentru a face loc altora ... prea multă înghesuială. Este locul meu de spurcare. Prin urmare, încearcă să nu mă bagi în seamă. Mulțumesc!
(Nu te chinui să citești, cine trebuie să citească, a citit. Chiar este indicat să nu citească nimeni cuvintele de mai jos. Nu au nicio importanță sau relevanță.)

Încep cu ...
Pișa-m-aș pe tine și pe tot neamu tău de oligofreni retardați mintal care n-au avut altceva de făcut decât să se fută și să creeze câini în formă de rahat cu ochi de pește și gură de broască spurcată! 
Te-aș băga în mă-ta și mai departe, dar cum nu se poate, mă mulțumesc să te bag în cositoarea lu' tata. Da' cum în mod ironic nu se merită nici efortul ăsta, ți-aș pune o bombă atomică în gura, ca să scap de mizerie și să te dispersezi în atmosferă. Și totuși, dacă mă gândesc bine, de ce să îngreunez aerul cu mirosul tău de drogat nespălat, când pot foarte bine să mă piș mai întâi pe tine, ca să miroși mai frumos, cel puțin uman și să te arunc pe pluto, unde nu ar mai suferi nimeni și nu ai mai respira aer degeaba. Nu mi-a păsat niciodată de extratereștrii, pot să se-nnece cu tine, să te vomite sau să le faci specia pe cale de dispariție cu jegu tău care dă în clocot. Dă-i dracu și p-ăia!
De-ar fi să te văd călcat de tren în 6 bucățele, ți-aș pune capu pe post de suport de hârtie de wc! Și ți-aș modela fața în formă de câine, măcar să arăte estetic. Iar mâinile și organele ți le-aș vinde la second, să scot un ban cinstit cu care să mă șterg la cur.

Continui cu ...
Toate acestea fiind spuse, te las să trăiești! Să suferi, idiotule! Și să te înneci în propriile lacrimi. Știi de ce? Pentru că de azi, e o nouă zi fără tine! O nouă zi în care mă simt nou născută. În care soarele răsare pentru mine și în care totul e așa cum îmi doresc să fie! Să suferi, pentru că zâmbesc. Și pentru că îmi e mult mai bine fără tine. De azi, am să râd în sfârșit din inimă și am să le mulțumesc zeilor că am scăpat de încă o cârtiță cheală din viața mea. Că am scăpat de creanga care îmi urâțea copacul. Îmi pare rău și regret că există oameni ca tine. Doar atât. Asta-i tot ce regret. În schimb, mă bucură faptul că vă dispersați treptat, treptat. Și parcă soarele e mai strălucitor când dispar oamenii de căcat. Oamenii ca tine. Percă lumea e mai bună.

Termin cu ...
Acum că m-am descărcat, pot să fiu umană din nou. Nu am puteri supranaturale. Am verificat. Păcat. 
În schimb, de azi sunt o altă eu prin alter better ego, identică, doar că fără oameni de căcat în jur. Cel puțin fără unul dintre ei. Treptat, vă extermin pe toți. Mă piș pe voi. N-am nevoie de oameni d-ăștia. Așa că jet cu presiune! :)

Acum că mi-ai citit cuvintele, reține-le ca pe poezie. Nu le uita, pentru că sunt ultimele și singurele pe care le primești de la mine. Cam cu asta rămâi. Postul acesta sublim, e cadoul meu pentru tine. Împachetat în staniol, ca să nu pută.
La mulți ani anticipat!

De azi, ești mort pentru mine. Nu te flata că te urăsc. Nici măcar atât. Nu rămâi cu nimic altceva de la mine. După cuvintele acestea minunate, încetezi să mai exiști ca om. Și culmea e că nici nu-mi impun asta. Vine de la sine. 
Acestea din urmă fiind șterse, vă recoman o mlodie pentru zile de căcat:



Here is a little song I wrote
You might want to sing it note for note
Don't worry be happy
In every life we have some trouble
When you worry you make it double
Don't worry, be happy......

Ain't got no place to lay your head
Somebody came and took your bed
Don't worry, be happy
The land lord say your rent is late
He may have to litigate
Don't worry, be happy
Lood at me I am happy
Don't worry, be happy
Here I give you my phone number
When you worry call me
I make you happy
Don't worry, be happy
Ain't got no cash, ain't got no style
Ain't got not girl to make you smile
But don't worry be happy
Cause when you worry
Your face will frown
And that will bring everybody down
So don't worry, be happy (now).....

There is this little song I wrote
I hope you learn it note for note
Like good little children
Don't worry, be happy
Listen to what I say
In your life expect some trouble
But when you worry
You make it double
Don't worry, be happy......
Don't worry don't do it, be happy
Put a smile on your face
Don't bring everybody down like this
Don't worry, it will soon past
Whatever it is
Don't worry, be happy 


Mulțumesc pentru atenție, la revedere!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu