Sunt vremuri grele pentru visători.

duminică, 21 noiembrie 2010

NP

Știu că nu am mai postat de mult. De altfel, acest post nici măcar nu poate fi numit un post propriu-zis. E un fel de NP (nu post/nu pot). De ce? Pentru că nu pot. Nu mai pot să scriu. Nu știu ce am, nu întreba - încă mai încerc să aflu. Ideea este că, nu pot. Am intrat într-un mod psihic invalid. Prin urmare, nu o mai lungesc aiurea. Aștept să-mi revin. Până atunci, la revedere voua și blogului!

Sper să ne recitim cu bine!

P.S. Asta, categoric, nu înseamnă că nu vă mai citesc. Blogroll-ul meu va fi veșnic răsfoit.
Au revoir, chaude!

6 comentarii:

  1. Poate ca tu consideri ca trebuie neaparat sa scrii ceva super mega destept. Se ne pa vre. Chestiile simple sunt mai k-lumea.

    RăspundețiȘtergere
  2. Nu consider asta. Nici măcar lucrurile simple nu-mi ies din mână. Nu mai pot descrie nici măcar, sub sens minim, o frunză. Cum am spus și în post, mă simt invalidă.

    Și într-adevăr, chestiile simple sunt mult mai k-lumea, motiv pentru care am și abordat chestii relativ fruste, pe blog. Unele rudimentare, altele mai puțin rudimentare - tot simple se numesc.

    Crede-mă că dacă aș putea, aș scrie și despre furnica pe care am omorât-o astăzi cu nerușinare. Dar nu pot deocamdată. Intru puțin în stand by, că n-am încotro.

    Mulțumesc pentru comentariu! :)

    RăspundețiȘtergere
  3. "sunt vremuri grele pentru visatori."

    astept sa ne recitim cu bine cat ce curand :)
    pana atunci, ai grija de tine si de visele tale!

    RăspundețiȘtergere
  4. Hai ca a trecut suficient timp. Cat mai asteptam? Fa un bine fanilor si mai scrie ceva, te rog!

    RăspundețiȘtergere
  5. Briza,
    Mulțumesc pentru cuvinte - cam târzior răspunsul, știu, dar ... lipsa face revenirea mai dragă.

    Mihai Cuza,
    Adevăr grăiești. Iar cuvintele tale au avut și-un rezultat benefic. Mulțumesc! :)

    RăspundețiȘtergere