Sunt vremuri grele pentru visători.

vineri, 3 decembrie 2010

Back in business

Gata. M-am săturat de stat pe bancă. Hai să alergăm. Alergi cu mine? Nu de alta, dar așa urât îmi e să alerg singură! Cântăresc prea mult cu mine însămi - cu sinapsele care nu-mi oferă minimul de supraviețuire sănătoasă.

În primul rând, ca să alergi alături de mine, trebuie să înțelegi motive și nemotive, stări și nestări. Am intrat în modul supranumit „invalid” de care am vorbit în ultimul meu ne-post, percheționată fiind de noi intervenții în viața mea. Adaug: neașteptate. Adaug: surmenate, nesănătoase. Nu intru în detalii că pe urmă prea fac din blogul ăsta un jurnal futurist și mediocru. Scurt și prompt: am luat decizia să ignor și să revin. Tare dor mi-era să vă spun vouă ce frumos este să visezi frumos. Prin urmare, I'm back in business! Hai să ne distrăm puțin cu ideile și cuvintele. Hai să trăim frumos. Hai să ne împărțim sinapsele și să facem lucruri care merită cu adevărat: să supraviețuim constant și ... frumos!

Am boldat cuvântul frumos, pentru că am să-l explic într-un post ulterior.

Mulțumesc Mihai Cuza pentru îmbărbătare (ai contribuit, să știi). Te invit cu drag să alergi alături de mine.

Să ne recitim cu bine!

P.S.
O melodie dragă mie:

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu