Sunt vremuri grele pentru visători.

vineri, 24 decembrie 2010

Crăciun fericit!

Vă urez tuturor citadinilor și ne-citadinilor un călduros „Crăciun fericit!”, venit tooocmai din suflet! Vă doresc în prealabil ca Nașterea Domnului să vă aducă pe lângă muuultă căldură și liniște, multă dragoste, dorință, inspirație și mai ales, fericire!

Nu m-am priceput niciodată la urări, dar de fiecare dată când am făcut-o, am făcut-o direct din al meu bolnav spirit cugetător. Așa că ... Crăciun fericit! încă o dată! Să ne revedem sănătoși.



Aș vorbi puțin despre Crăciun și despre cum oamenii asociază Crăciunul doar cu Moș Crăciun și despre cum accentul se pune doar pe cadouri și pe publicitate, pe sistem de comerț. Dar nu am s-o fac, au vorbit destui despre asta. Inclusiv monsenior Chirilă, în minunatul său blog: BED FOR LOVE. Și a făcut-o foarte frumos, merită citit. Nu am nimic de adăugat, poate doar de afirmat că sunt de acord. 

ad libitum ft tudor chirila - stille nacht
   
  Asculta  mai multe  audio   clasica
Să ne recitim cu bine!

3 comentarii: