Sunt vremuri grele pentru visători.

vineri, 10 decembrie 2010

A venit iarna

Acoperă-mi inima cu ceva ... .

Prin urmare, a început modul meu de hibernare. Greu mă mai scoți din casă - pătură, vin fiert, ceai, căldură, supă, sobă, șoșoni, plapumă. Cine ar renunța la toate astea pentru cancerul de afară? În plus, ca bonus, mă abonez la taxi. Cu mine, firmele de taxiuri, vor avea în sfârșit profit ca-n America. Timpurile disperate, cer măsuri disperate. Am scos geaca de schi din lada de zestre și mi-am pus-o-n practică. Iar puloverele mi-au umplut încăperea mică și înghesuită. Superb. Mi-e frig. Stai să-mi mai pun o pătură pe mine. Revin.


Așa ... a venit iarna. Ce emoție până se termină! Abia aștept să mă lupt prin nămeți și să-mi ud picioarele. Și să mi se încrețească părul întins cu placa temeinic, în taină. Și să răcesc. Și să-mi termin un salariu doar pe pastile. Și să fac Polidin în mușchii fesieri (ca să fiu finuță). Și, în mod absolut special, să mă trezesc cu bulgări de zăpadă în căpățână, în plin centrul nostru exorbitant, saturat de luminițe ostentativ-orbitoare, de toate culorile. Să bombăn ca Grohăilă (sau cum îl cheamă) din Albă ca Zăpada, singură, printre oameni fericiți că a venit iaaarna. Mă simt ca o intrusă. Un fel de Grinch.  Așa și? 

Vine și vacanța. Au Revoir, Pitești! Ne vedem în ianuarie. Poate până atunci, scoți și tu podoabele astea de iarnă. Sounds like a plan to me! Österreich, here I come! Pârtieeee! 
Hey, măcar am un motiv de fericire. Păcat că iarna are 3 luni. Iar motivul meu, doar o săptămână. Nu-i o afacere minim echitabilă. Dar mai contează ... ? Vorba aia ... măcar e.

A venit iarna. Știu că te bucuri. Bucură-te tu. Eu mă bucur pentru tine. Că pentru mine ... .

Să ne recitim cu bine!
Aufviedersehen!

6 comentarii:

  1. aufWiedersehen, draga mea:*
    sper sa ajungem sa ne mai vedem si noi anul acesta, macar odata pana pleci in vacanta

    RăspundețiȘtergere
  2. si in Austria unde anume servesti vacanta?

    RăspundețiȘtergere
  3. Diana, draga mea, o să ne vedem cu siguranţă. Nu scapi tu aşa uşor. O săptămână oricum stau la Berevoieşti, aşa că o să ne tot vedem. Mâine tai porcul, poate vii să mă ajuţi. :D

    RăspundețiȘtergere
  4. Blog cu dragoste (că nu-ţi cunosc numele), o să-l servesc pe Innsbruck până la urmă.

    RăspundețiȘtergere
  5. haha, daca as fi vazut ca tai porcu'...as fi alergat de indata;))pana peste drum.
    baiii.ne vedem. clar. trebe sa vorbim. eu raman weekendul asta aici, ramai si tu si iesim la cioco aia, ca imi sta in gat:))
    cat despre telefoane, il am pe cel cu 063csmt, si unu' de orange, pe care nici eu nu il stiu:-" asa ca da de mine daca poti:>
    mersic mersic pentru urari, sunt ataaat de populara:X abia astept sa iti povestesc ultima luna:) huuugz>:D<

    RăspundețiȘtergere
  6. Caprițo, rămân aici în weekend-ul ce vine, așa că ne vedem sigur, sigur! Abia aștept să-mi povestești și să mă pui în temă!

    Ne auzim la un teleșpicher.

    RăspundețiȘtergere