Sunt vremuri grele pentru visători.

miercuri, 20 aprilie 2011

Pentru vamaioţi

Buuun, am lăsat prostiile deoparte, care implică probleme pseudo-existenţiale şi revin cu ceva mai interesant.

Vine 1 Mai!!! Prin urmare, ne aşteaptă Vama (unde-i full şi unde nu am găsit cazare). Mi-ar plăcea tare să ne întâlnim pe-acolo. Mai ales că ... dau o bere. Una la toţi. :))

Serios acum, care vine la o bere în Vamă? Promit să mă port frumos şi să nu mă cert cu nimeni. Şi promit şi berea aia.


Nu-i nevoie să îmi răspundeţi aici, îmi puteţi răspunde pe unde apucaţi, cum aveţi obiceiul.

Să ne vedem cu bine!

UPDATE!
Ne-am strâns 4 inși (pe lângă ai mei) - 4 beri. Ștefan, Andra, Skema și ... pam para paaam, pa paaa EU. Îmi dau mie o bere (pe lângă celelalte). Pentru că merit. Ne vedem acolo! Drum bun, să ne vedem cu bine! XOXO

5 comentarii:

  1. Ţu ai să-mi dai şi-o pungă ... .

    RăspundețiȘtergere
  2. Şi ziua ta când a fost :-? ?

    Dacă eu afirm că toate femeile vor bărbaţi violenţi doar pentru că am 5 exemple,nu e general valabil,asta referitor la postarea trecută.

    Revenind acum,motivul pentru care aş fi venit în Vamă ar fi fost berea aia + certitudinea că aş fi împărţit-o cu oameni...Oameni(din considerentul că tu nu te anturezi,aşa,cu oricine :> ).
    Din păcate,ale voastre toate -))),plec la mare LA Olanda .

    RăspundețiȘtergere
  3. Vert, ți-am răspuns la comentariu cu o super-prelegere, dar se pare că s-a șters. Mi-e foarte lene să reiau. Îți spun doar că nimic din ce scriu nu-i general valabil. Nu vreau să generalizez. Mie îmi place să contrazic, să fiu contrazisă, să acidulez apa, să discut. Îmi place să fiu burete, să absorb - nu cal, să pasc în iarba mea. Prin urmare, mă poate contrazice oricine, oricând. EU am scris doar un articol rapid, la rugămintea moderatoarei blogului, pe o temă propusă de ea - am scris ce văd. De fapt, ce am văzut până acum. Mă aștept să văd mult mai multe. Dar până nu văd acel altceva, pentru mine lucrurile rămân așa.

    Cât despre Vama, rămâne cu o altă proximă ocazie. Multă drstracție la Olanda! Ce viață! :D

    RăspundețiȘtergere