Sunt vremuri grele pentru visători.

vineri, 1 iulie 2011

Kill the bug

Fericire, candoare, relaxare, scăpare, eliberare, bere rece, `revergorare`. Şi ce-i mai important, împart asta cu multe persoane dragi. Am scăpat! Hip, hip, uraaa! Revin aici, în vechiul meu spaţiu oniric.

Sper că nu m-aţi uitat. Eu nu v-am uitat pe voi. Voi recupera cu lectura de unde am rămas, deşi v-am mai citit aşa, printre stres şi jale. Pe ascuns şi în tăcere.

Ei, ştiu că exagerez, dar ăsta mi-e felul!
Felicitări celor care au scăpat cu bine de bac. Celor care nu ... nu-i bai! O citez şi eu pe Irina că tare bine a zis-o: ''Intelepciunea reiese din curajul de a trece peste greseli cu calm.'' Şi nu numai greşeli. Valabil pentru tot ce ţine de impas, imbold. Kill the bug!

Aşa că, după ce am killerit bac-ul, urmează să killeresc şi admiterea şi gata. Mai departe nu vreau să privesc.
Aşadar, dragul meu bac: Game over pentru tine! Press Start pentru mine.

Vă pup şi vă îmbrăţişez!
Să ne recitim cu bine!
Andra.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu