Sunt vremuri grele pentru visători.

marți, 7 iulie 2009

Mai zâmbeşte-mi o dată!

Aproape îţi văd zâmbetul …zâmbet zâmbitor

Zâmbet trist, ferice şi adormit …

Ai devenit tot ce eşti tu, un cuvânt orbitor

Un cuvânt puternic împregnat, iluzionist

O voce în ochii muţi ai ignoranţei

Un glas pe care l-am lăsat pradă nevoinţei

Eşti un accord adăugat melodiei ştiute doar de mine

Iar eu … eu sunt acel dezacord pe care l-ai iubit,

Acel acord nedesluşit.

Focul ardea în subteranul minţilor noastre,

Îmi spuneai să dorm, să prind momentul în speranţe

Îmi spuneai să-mi dedic corpul minţii tale,

Să răman în propriu-mi vis ce se desluşea cu stupoare,

În visul în care eram un context perfect,

O conturare în sanctuare.

Şi deveneai acea bătaie de vânt,

Care îmi biciuie gândul cu pasul încordat

Iar eu, acel asfalt pe care l-ai tot călcat,

Un fir din şirul plin de rugăminte.

Da, tu … tu mi-ai fost, părinte

Deşi nu te-am cunoscut vreodată.

Tu mi-ai fost părinte,într-o vreme de vânt vărsată

În calea către stele,

În tainele introvertite,în stările mele.

Te rog, mai zâmbeşte-mi o dată!

Mă hrăneai în visele nedeslisite

Îmi şopteai retrăirea ta

Iar eu te hrăneam cu rugăminte …

Te rog, mai zâmbeşte-mi o dată!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu