Sunt vremuri grele pentru visători.

miercuri, 9 februarie 2011

Bună dimineața!

Ei, știu că-i 22 noaptea. Dar eu tocmai m-am trezit. A venit căldura! Și a ieșit soarele. Iar eu, tocmai m-am trezit. Sunt ursul care tocmai ce-a ieșit din hibernarea pe care am incantat-o în posturile de la începutul iernii.
Prin urmare, bine v-am regăsit, dragi cititori și scriitori, dragă lume a blogurilor și a lumilor paralele din spațiile onirice, beligerante! Fatidic vorbind ... . Trebuie să menționez faptul că mi-a fost extraordinar de dor de voi și abia aștept să împărtășesc din nou creierașul meu discrepant, cu voi! 

Țin să anunț deținătorii de bloguri din lista mea de blogroll, că am început să vă citesc toate posturile (de unde am rămas ultima dată) și vă felicit evoluția și gândurile. În curând, voi prinde prezentul din urmă.

Am să revin cu ceva mai interesant mâine, într-un post de ulterioritate.

Să ne recitim cu bine (ce dor mi-era să scriu asta!)!
Noapte bună!
Bună dimineața!

4 comentarii:

  1. Si mie mi-a fost dor de tine. Buna revenire in lumea celor care cuvanta!

    RăspundețiȘtergere
  2. Mulțumesc!
    Bună regăsire „în lumea celor care cuvântă”!

    RăspundețiȘtergere
  3. unii ies din hibernare, altii sunt raciti si zac in casa...
    cu alte cuvinte: bine-ai revenit! :)

    RăspundețiȘtergere
  4. Mulțumesc briza! Și eu sunt răcită și zac. Și nu mă mobilizez cu multe. Dar nu mă plâng. Întotdeauna mi-a plăcut să lenevesc!

    RăspundețiȘtergere