Sunt vremuri grele pentru visători.

luni, 14 februarie 2011

Vama veche - 12.02.2011

 Ei și uite că am auzit și briza Mării Negre, iarna. Cu alte cuvinte, uite că am văzut și Vama Veche liniștită - o altă Vamă decât cea pe care o știm. Fără muzică, fără nebuni în chiloți de tablă, fără săniuțe care merg prin nisip. Nu, a fost Vama și atât. Și parcă respira, aștepta. Întotdeauna mi s-a părut vie. 
A fost frumos. Plaja a fost doar a noastră și a câinilor, liniștea carnală ne omora urechile, iar hotelurile sigilate ne trimiteau subtil acasă.. Nu că am mai fi plecat vreodată. Noroc cu tanti Margo care a binevoit să ne cazeze. 



Așadar, în mai puține cuvinte, am văzut Vama dormind și am plecat, de teamă să n-o trezesc.
                                                                                                                                                       Să ne vedem cu bine de 1 Mai!

P.S. A fost un friiiiig!












Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu