Sunt vremuri grele pentru visători.

marți, 16 noiembrie 2010

In memoriam

El nu a văzut vreodată lumina
sau sau firele de păr,
când îmi ascundeau retina.

El nu a putu fi croitor,
dar mi-a cusut mandibula
și m-a făcut om.

El nu a iubit vreodată lumina
sau culorile vii,
sau cerul senin.

El a iubit incolor,
m-a iubit ocrotitor
și-a rămas nemuritor.

El nu a văzut vreodată lumina.
El, pentru mine, a fost lumina.

In memoriam ție, lumina mea!
Știu că acum, vezi - chiar dacă nu ți-ai dorit niciodată asta. Știu că mă privești, în sfârșit, direct în retină! Și mai știu că tu m-ai făcut bine. Un suflet de înger, pentru un om obișnuit. Iar croiala ta a rămas fortificată din pur titan. Nu-mi mai este frică.

Pentru că azi, am plâns și am zâmbit.
Pentru că azi, pot să-i spun „Te iubesc!”
în sfârșit.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu