Sunt vremuri grele pentru visători.

miercuri, 8 septembrie 2010

La mulți ani!

Azi e ziua ta! La mulți ani! Te iubesc dintotdeauna. Și am s-o mai fac, atât cât mă duce sufletul. Nu te gândii că îți vine timpul. Șiu c-o faci. Gândește-te că moartea sfârșește o viață, în niciun caz dragostea, relația care o păstrez pentru tine.
Gândește-te că perfecțiunea o atingi atunci când cineva te iubește cu adevărat. Felicitări! Tu, ai atins perfecțiunea! Să nu-ți fie teamă niciodată de nimic. Pentru că eu îți sunt alături orice ar fi. Vreau să știi asta! Și mai vreau să știi că ești specială. Întotdeauna ai fost!
Știu că boala ți-a intrat în oase. Știu că te doare. Dar nu fi niciodată tristă! Fi fericită! Pentru că fiecare durere e un semn că ești în viață.
Zâmbește mereu! Pentru că ești frumoasă! Când zâmbești, parcă îmi simt sufletul zâmbind alături de tine! Când zâmbești, afară e mereu soare. Parcă lumea e mai bună ... chiar dacă doar pentru o secundă.
Când sunt cu tine, sunt cea mai frumoasă! Aproape ca tine.

Ieri ți-am făcut un tort. Am muncit 8 ore la el. Am vrut să fie perfect. Ca tine! Și știi ce am descoperit? Nu e nimeni și nimic ca tine. Și nici nu va fi!

Azi e ziua ta! La multi ani!
Te iubesc!

A ta, Andra!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu