Sunt vremuri grele pentru visători.

joi, 2 septembrie 2010

I'm broke .

O.K., oficial sunt defectă.
Nu te gândii la sensul ăla bun și revigorant al cuvântului pe care îl folosesc numai acei umanoizi importanți ai planetei, evident, și anume defect = un individ special = freak show = artist, geniu și maimuță neînțeleasă = nu e ca toată lumea, gen ... Eugen. Vorbesc foarte serios și țin să precizez că oamenii defecți, în cazul meu de referință, nu sunt cei interesanți. Sunt cei ... DEFECȚI! Ca un toaster care arde pâinea.
En fin ... revenind la ideea de bază, am descoperit de curând că sunt un fel de robot, cu firele principale care fac transmisia la microcip (creier),grav scurtcircuitate. Nu în totalitate, slavă cui vrei tu, că altfel acum ți-aș fi scris de pe un spațiu oniric pentru persoane speciale (ca să fiu finuță și s-o spun frumos ... și ca să deviez pentru ultima oară, promit). :D

Bun ... și acum ca s-o spun pe pseudo-românește: I'm freakin broke. Nu broken (ce cuvânt urât, nu-l suport) ... e o diferență substanțială prin exprimare, însă cred că sensul rămâne. ( :
Deși această decavare nu este una materială, trebuie să recunosc ... doare mai tare decât o cărămidă aruncată-n lobii frontali. Am ajuns să fiu ruinată de mine. Poți să crezi așa ceva? Bullshit, cum dracu? Uite așa ... e simplu și nu am să filozofez prea mult aici, că n-are rost. Scurt și obiect. Eu, Andra, aici zisă și Toujours, m-am furat ... m-am mințit, m-am amăgit, m-am rănit, m-am iluzionat, m-am violat, m-am tâlhărit iar apoi, ca un nenorocit care-și lasă nevasta cu 2 copii și unu' pe vine, m-am părăsit. În instanță, am recunoscut ca un criminal fără voce.

Stai. Asta nu mă face defectă nici pe departe. Toți ne futem viața într-un fel sau altul.
Am incriminat, am urât, am atacat, am distrus, am răspuns cu monede de tinichea la cele de aur. Am îndepărtat oameni prețioși, fără să-mi pese de urmări. Toți m-au distrus. Eu nu am fost niciodată vinovată. Asta e buba mea și a societății ....căutam vinovați cât mai depărtați de persoana noastră. Uităm să privim esențialul, elementul principal de provocare. Uităm că nasul stă deasupra gurii.

Poate pentru tine pare un căcat, dar prietene, asta te face grav defect! Un om sănătos, e cel care deține un suflet sănătos și curat. Un om sănătos este acela care își hrănește înțelepciunea, care prețuiește importanța sufletului și care respinge masochismul intern ... evident, prin aceeași înțelepciune cultivată. Un om înțelept este cel care se respectă pentru a putea respecta și care este devotat sie însuși, mai întâi de toate.

Shame on me că mi-am permis. Cu un asemenea scurtcircuit, nu cred că am remediu. Dar hey, măcar sper ... chit că-i doar în semn de datorie față de ce mi-am bătut joc. Măcar atât. După ce am părăsit, am avut bunul simț și datoria de a reveni. Că sunt dată afară în mod constant și că mă trezesc cu farfurii, veioze și telecomenzi în cap, e problema mea. Ispășirea mea.

Dacă nu ești ca mine, te apreciez și nu numai ... ești unul din oamenii reușiți. Ești special! Nu ești defect! Deși mă îndoiesc! ( :



P.S. Că tot venii vorba și am folosit expresia sub formă de aforism , ... , anunț tot sub formă oficială: I'm broke! Mai pe românește, că sună mai bine și că suntem români, Am topit toți banii! Tocmai acum, pe criză. Iar bancomatul Raiffeisen de pe minunata Cale București, mi-a înghițit din nou cardul. Menționez faptul că e a 5-a oară când mi se întâmplă, la 5 bancomate diferite. :)) Am să spun doar ... cardurile nu sunt făcute pentru mine.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu