Sunt vremuri grele pentru visători.

joi, 9 septembrie 2010

Nimic nu e greu de înțeles

Înfiorător? Ar trebui să iei adevărul ca pe ceva bun. Ceva care să-ți spele sufletul.
Îți spun un lucru ... pe care probabil îl știi, dar pe care l-ai ignorat cu desăvârșire. De la dragoste, la ură,mai e doar un pas. Poate mai puțin de-atât. Nu mă învinovății că te urăsc și iubesc în același timp. E ceva ce nu pot controla.
Nu știu dacă ai observat, dar în viață, lucrurile nu se rezumă la ce meriți și ce nu. În viață trebuie să fi deștept, ca să primești ce meriți. Sunt lucruri mai mărețe decât noi. Lucruri pe care nu le poți modela. Și vreau să înțelegi asta!
Viața trebuie luată în sân, alăptată, modelată, iar apoi trăită. Tu încă ai rămas la alăptat. Ți-e teamă. Nu ai încredere în ce-i al tău. Iar aceasta nu poate fi decât o greșeală fatală.
Sufletul pe de altă parte, e cel care te croiește pe tine ca om. Rațiunea e doar cea care te face să realizezi asta.

Știi, se zice că unei persoane trebuie să-i spui o singură dată te iubesc. Și să fie din suflet! Nu pot fi decât de acord. O dată pentru toată viața. Ce-i pe lângă, e doar o repetiție exagerată. E un surplus dăunător.

Tu nu te gândești decât la tine. Spui că îți place să faci ce zic eu? Ei bine, mie nu-mi place. Dar tot o faci. Degeaba.
Repet, nu te gândești decât la tine. Tu doar mă vrei. Eu nu te vreau.
Așa, nu te vreau! Am doi căței în casă. Și pe cuvânt că îmi ajung!

Nu e greu de înțeles. Nimic nu e greu de înțeles. Doar că tu nu gândești. Învață să o faci, să mă înțelegi. Gândește iar apoi acționează.

E vina mea, pentru că aspir la altceva decât am. Pentru că vreau o persoană cu totul diferită de ce ești! Nu vreau și nici nu pot să te schimb. Pentru că ăsta ești. Oamenii nu se schimbă. Și ca să mă înțelegi mai bine,am să fac o paralelă cu „Ultima noapte de dragoste, întâia noapte de război”. Mă simt ca Gheorghidiu și sentimentul lui de iubire absolută. E absurd să te transform în ce vreau, așa cum el a făcut cu Ela. E o vină pe care nu vreau s-o am. Și pe care tu mi-o bagi pe gât.
Acum intervine greșala ta. Nu-ți dai seama de egoismul tău, de faptul că mă vrei orice ar fi. Și cu mine cum rămâne? Mă obligi să te iubesc, deși mi-e greu, pentru că nu ești ce vreau. Încearcă să nu mai zici că ma pui deasupra la orice. Nu o faci. Importat e să mă ai, chiar dacă asta nu mă face fericită.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu