Sunt vremuri grele pentru visători.

duminică, 5 septembrie 2010

Nice to see you again

Știi ce am realizat azi? Că mă domini. Și o faci din plăcere. Ești un drac cu 4 coarne. Mă sperii teribil. Mi-e frică. Nu știu dacă de tine sau de faptul că tu doar îmi creezi un spațiu ușor claustrofobic, fără măcar să-ți dai seama. Am mai trecut prin asta, să știi .. e a doua oară. Am călcat în aceeași baltă. Simt aceeași frică! Singura diferență e că de data asta e mai rău. Mult mai rău, dacă-mi permiți să adaug! Știi că ulciorul nu merge de prea multe ori la apă. Și ca să mă ințelegi mai bine, dragul meu, am să-ți explic. Știi cum e să primești un pumn? Dacă nu, imaginează-ți. Iți zic eu ... te doare. După primul, fața îți amorțește, nu îți place. Dar hey, nu ai știut cum e. Chiar dacă ți-a fost frică, ignoranța ți-a permis s-o faci oricum. Ei bine, a doua oară, știi ce te așteaptă, știi că o să te doară și nu mai vrei. Dar poate peste asta poți trece, însă ... când te gândești că după al doilea pumn ai putea leșina, o iei la fugă, trust me! Ei bine, restul matematicii fă-o tu că eu nu mă pricep. ( :
Dragul meu drac cu 4 coarne, acum dilema mea principală, stă în felul următor ... eu hotărăsc ce film mergem să vedem, eu hotărăsc unde bem cafeaua, eu hotărăsc ce țigări fumezi și când, eu hotărăsc unde mergem și ce facem în continuare, eu hotărăsc cum te îmbraci. Eu hotărăsc tot. Și uite așa mă domini. Ești perfect! Mulțumesc! Nice to see you again. Sper ca fericirea asta să dispară ... pentru că e peste puterile mele ca eu s-o distrug.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu