Sunt vremuri grele pentru visători.

marți, 12 octombrie 2010

Am fost și eu ca tine ...















Cum e să fii mic
Și să iubești pământul,
Să nu vrei să zbori
Dar să te ia vântul?

Cum e să fii mic
Să ai picioare scurte
Să nu știi o vorbă,
Dar să iubești mai multe?

Cum e să fii mic
Și să nu faci rău
Să depinzi de oameni
Să crezi în Dumnezeu?

Cum e să fii mic
Și să nu înveți 
Că dragotea te face
Să te-nvinețești?

Cum e să fii mic,
Să nu știi prea multe
Dar cu puritate,
Să gonești un munte?

Cum e să fii mic
Să te joci în lume
Și cu nonșalanță,
Să prinzi pești cu râme?

Cum e să fii mic
Să zâmbești la lume
Și cu nonșalață
Să stai în balanță?

Cum e să fii mic,
Să te-arunci în lume
Și cu nonșalanță
Să revi-n balanță?

Cum e să fi mic
Și să mă-nveți pe mine
Că demult în vreme
Am fost și eu ca tine ... ?

Un copil nu uită.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu