Sunt vremuri grele pentru visători.

marți, 5 octombrie 2010

Things that I hate today

Toată lumea are o listă apropiată de tipul ăsta. Ei bine, eu urăsc în fiecare zi câte ceva, așa cum probabil și voi o faceți! Dacă aș încerca să fac o listă generală, cu lucruri pe care la urăsc în genere, ar fi mult prea multe de spus. Aș avea nevoie de o carte. Prin urmare, mă rezum la o sigură zi. O să observați că sunt destule pentru o singură zi! :))
En fin ... here we go! Things that I hate today:

Mai întâi de toate, urăsc gripa/răceala asta care-mi distruge viața socială. Urăsc injecțiile (mai am 2 zile și scap, thanks to the gods). Nu rezist faptului că nu pot să urlu, dată fiind starea mea. Doamne ce-aș mai striga la tine și ce te-aș mai înjura!
Urăsc pastilele. (de ce pușca vrabiei nu sunt dulci?). Urăsc ceaiurile de gripă și răceală ... grețoase!!! Urăsc faptul că nu pot să ies din casă. 

Detest realmente toamna! Nu suport ploaia (excepție fac momentele când dorm, sau când stau în pat și citesc). Însă ... când vreau să ies, tot ce îmi doresc, e să iasă soarele și să-mi facă din ochi așa cum știe el mai bine. Asta pentru că nu suport umezeala și ... urasc frigul!! Deși, atâta timp cât pot face cald sau pot crea căldură, e ok, îmi place chiar! Însă, deseori e doar frig, iar eu doar tremur! Prin urmare, doar urăsc frigul! ( m-ai pierdut, știu :)) )

Urăsc deadline-urile imposibil de respectat. Îi urăsc pe big BOSS și pe little ȘEFA, care chicotesc în birou și mă fac să aștept cu orele. Get a room!

Detest frigiderele! Prea multe chestii reci, altele congelate = necesități de reîncălzire = vechi = gust de mumie = prefer debaraua sau mâncarea proaspătă... De altfel, că tot am deschis subiectul mâncării, nu suport să mănânc cu cineva la masă. Prefer să mănânc singură și urât! Don't blame me! De asemenea, mă scârbește modul în care mănâncă unii oameni. Și sunt convinsă că și eu scârbesc la rândul meu. Nu că-mi pasă, dar dacă vomiți în fața mea, e clar că nu mai pot să mănânc.



Urăsc atunci când gazda mea îmi face mâncare și mă disperă când spală ea vasele!

Urăsc faptul că nu stau singură. (Nu mă înțelege greșit, sunt mulțumită că stau fără părinți, e tot ce și-ar dori cineva întreg la minte. Dar dacă s-ar putea și fără babă, ar fi ideal.)

Urăsc oamenii care se uită la TV cu volumul exagerat de mare. (aviz babei, pe care o iubesc, dar nu prea.)
O detest pe vecina de deasupra, care se uită la știrile de pe Antena 3 mai mereu, care dă zilnic cu aspiratorul și bocăne nu știu cu ce dracu. Urăsc faptul că sunt nevoită să-i ascult toate conversațiile telefonice! Îi urăsc copilul veșnic plângător. Iar pe minunatul ei soț, l-aș killeri cu prima ocazie pentru bormașina aia „silențioasă” cu care se joacă în creierul meu!


Nu suport atunci când am ecranul laptopului gol. Adică acum. Același lucru și cu telefonul...
Mă deprimă momentele în care nu mă sună nimeni. Măcar un mesaj de la Vodafone, Cosmote, ceva să primesc... Dar nici măcare atât!
Nu suport momentele în care sunt refuzată atunci când invit pe cineva în oraș. Mă disperă mai ales zilele în care nu am cu cine să ies. (today is definitely one of them)

Urăsc coaforurile. (don't evan ask!)

Detest cafeaua din Zinca. Groaznică. Nimic de adăugat.

Urăsc, bineînțeles, că nu mai există Dark! Prin urmare, nu mai există loc plăcut de chiul. Nici măcar iarna ... . Din asta, rezultă, adio vin fiert genial.
A și ... să nu uit, urăsc patronii Dark-ului! You filthy bastrards!

Detest faptul că toamna trece cel mai greu și că nu vine căldura-n calorifere. (wtf, chiar trebuie să aștept 3 zile de 0 ˚C ?) Nu suport că electricitatea-i atât de scumpă. Mă enervează faptul că nu pot să țin caloriferul în priză mai mult de 2 ore și mai ales, că nu pot să țin geamul deschis.

Nu suport dezordinea din cameră, mai ales șevețelele aruncate pe jos, pastilele înșirate, pufuleții lăsați pe te miri unde, hainele împrăștiate pe scaun, geanta de pe jos și sticlele de apă și ceai înfrunțite.

Nu suport faptul că îmi pierd mereu ochelarii și că mi se termină așa repede bateria telefonului. 

Urăsc noua plapumă „călduroasă” adusă de tata la prima oră. Nu suport patul meu, făcut dintr-un recamier vechi și tare. 


Detest gumele mestecate și lipite de bancă. Nici nu vreau să mă gândesc!


A și ... spre final, detest pungile, cutiile, caietele și cărțile care-mi umplu camera. Mai ales caloriferul imens, de care nu mai am loc nici să pășesc în cameră. 
Urăsc și faptul că Rareș mi-a rupt scaunul meu alb, cu găurele și rotitor, preferat. (dacă aș fi fost băiat, ai zice că-i cu conotație ... :)))

I hate everyone!

Și ca să mă-nțelegi, ca o completare, nu ezita să asculți următoarea melodie! 
Get set go, mă cunoaște.


Some stupid chick in the checkout line
Was paying for beer with nickels and dimes
And some old man who clipped coupons
Had argued whenever they wouldn't take one
All I wanted to was buy some cigarettes
But I couldn't take it anymore so I left

I hate everyone

All the people on the street, I hate you all
And the people that I meet, I hate you all
And the people that I know, I hate you all
And the people that I don't, I hate you all
Oh, I hate you all

Some fucking asshole just cut me off
And gave me the finger when I fucking honked
Then he proceeded to put on the brakes
He slammed on the brakes, but I made a mistake
When I climbed out of my van he was waiting
But he was six three and two hundred pounds of Satan

I hate everyone

All the people on the street, I hate you all
And the people that I meet, I hate you all
And the people that I know, I hate you all
And the people that I don't, I hate you all
Oh, I hate you all

I bet you think I'm kidding
But I promise you its true
I hate most everybody
But most of all I hate
Oh, I hate you

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu