Sunt vremuri grele pentru visători.

vineri, 29 octombrie 2010

La mulți ani, Paty!

Astăzi este ziua ta! Este ziua în care intrii și tu în rândul nostru, a majorelor cu drepturi și răspunderi penale cu tot! 

Pe lângă veșnicul „La mulți ani!”, pot să-ți spun că ai crescut frumos. Pot să-ți spun că ești una dintre puținele persoane din cercul meu de părtași spirituali, fizici și metafizici, care merită și care are ceva de dat - împărțit. Pot să-ți spun că ai toată aprecierea mea - lucru greu de câștigat, nu din arfe și fițe, ci din securitate.

Te felicit pentru ceea ce ești, mai ales din punct de vedere al perorărilor și, de ce nu, sentimentelor frumoase pe care ni le exteriorizezi de fiecare dată când ai ocazia (dacă nu e așa, atunci GPS-ul meu e defect)! 

Pe lângă faptul că azi este ziua ta, este și ziua în care lumea e mai bună, pentru că îmi este amintit faptul că există și oameni pentru care merită osteneala. Încă un motiv împotriva apocalipsei! :))

Îți doresc din suflet absolut tot ce îți dorești, nu înșirui tralala-urile, pentru că le cunoști și știi că ți le doresc. Ți le doresc în fiecare zi, nu numai acum.

Până una, alta, la mulți ani încă o dată, din partea mea și a întregii clase!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu